Bada

Nu längtar jag tills imorn... då ska jag, peter och Lova åka till skara och bada.. de ska bli skönt, men innan de ska vi träffa våra bankman en stund..

igår blev jag jätteglad, ja älskar min påhittige älskling såå mycke ;) direkt när han kom hem sa han att jag skulle ta på mej nått fint och göra iordning Lova för vi skulle till Maritza och Bosse på middag, han sa även att hans syster och hennes kille skulle va där.. -Jaha tä´nkte jag, varför klä upp sig för dom? brukar typ strutta runt i myskläder när ja e där så ja slängde bara på mej ett par jeans å en collagetröja å bruna mej lite smått..

när vi kom dit slängde han ion Lova till Maritza och sa -Nu ska vi åka! ja fattade ingenting... men vi åkte, utan Lova som fick vara hos farmor,
Han hade nämligen planerat en romantiskl middag på restaurang i trollhättan :) så vi åkte dit och åt jättegod mat och mysde för oss själva.. de bvehövde vi.. har ju bara vart själva en gång sen Lova kom, inte för att hon e jobbig men man behöver ju lite tid för sig själva ibland..

Tack älskling för en jättemysig kväll, och tack Maritza å Bosse för att noi kunde passa lilla Lova en stund så vi fick mysa lite själva :)

Älskar min Peter å våran lilla Lovalii... <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0