Grattis mej å Min älskling!

Nu va det ett helt år sedan jag chockad, väldigt rörd med glädjetårar på kinderna sa JA till min älskling Peter.. de har vart ett fantastiskt år och det har hänt otroligt mycket.. det största som hänt är ju såklart när vår älskade lilla dotter kom till världen den 19 maj på Peters 25årsdag... hehe de prickade jag in bra va?!

När Peter kom in i mitt liv har allt med ens fått mera mening.. jag upptäckte vad riktig kärlek var för första gången och jag kände hur det var att på riktigt älska någon.. jag hoppas och tror att det är ja å du 4ever darling.. älskar dig mestast av allt.. dej å vår underbara lilla Lova..

nu har vi hela resten av våra liv kvar att uppleva fantastiska saker på och kanske älska varann ännu mer... om det ens är möjligt?? du har verkligen förändrat mitt liv älskling du får mej lee och må bra.. å bäst av allt är att jag känner mej älskad tillbaka..





lööv u.. puss puss Din Lina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0