Babysim!

I morse drog jag, Lova och mamma till badet i Kvänum på babysim.. det var andra gången idag och Lova verkar älska att pålaska runt i de varma bassängvattnet..

Vi dök två ggr och Lova var jätteduktig.. hon blev väldigt chockad första dyket, men andra gången gick de bra.. :)

Vi ska fortsätta bada nu varje torsdag sen börjag babysimskolan v44.. de ska bli roligt tycker både jag å Lova.. eftersom jag börjar jobba 17 november kommer pappa Peter vara med halva sista delen av kursen de tycker han ska bli jättekul :D



Idag åt Lova gröt för andra gången.. hon satt där i sin hokuspokus-stol och smaskade i sig en tesked.. å en till.. mmmm va gott det är med gröt :D

Älskar våran Lova

//Lina

Kommentarer
Postat av: Linkan

Där du va ett riktigt charmtroll!! Jag har inte fått chansen att gratuelara!! grattis å alla lycka till dig med familj!!



Mvh Linus

2009-06-01 @ 01:03:30
URL: http://teamtanten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0