Kom igång!

Nu har man suttit en dag framför bloggen och listat ut lite hur man gör..
får se om det här med blogging är något för mej.. de märks snart.. antingen blir de överfyllda sidor med onödigt vetande om min dag..

lr så tunnar de ut och jag hinner gå upp och ner kilon mellan varje inlägg?!

Tänkte prata lite om min träning.. har faktiskt gått riktigt bra.. men har faktiskt haft två syndarhelger på raken.. ajaj inte bra.. men de e lugnt fått ångest så de räcker och blir över för det.. då skärper man sig extra mkt på veckorna..
Har testat de mesta inom träning, fettförbränning och massa saker provat örter, piller å äckliga drinkar för att gå ner i vikt.. men de e bara att erkänna att det finns ingen genväg till ett sunt liv..

<-- 7de månaden

Pilates.. jag bestämde mej för att dra ner rejält på kolhydraterna och börja träna.. gick ju upp nästan 30kg av graviditeten.. nu 4 månader senare har jag 12kg kvar till startvikten.. men går gjärna ner ett par kilo extra..
så till alla piller, ört och nutrilett beroende.. släng skiten å börja träna.. fy satan va ja mår bra..

Pilates va det som funkade för mej.. mjuk träning som är bra för fettförbränningen och ger långa flexibla muskler.. bara att ta fram mattan och bollen innan frukost.. ta en timmes pilates och du kan me gott samvete ta en extra macka.. (grov då förståss)

jahaja.. va lite skrivsugen idag då..

kramar

Kommentarer
Postat av: tina

åhh vad fint de kortet va på "er" =)

kramaar.. =)

2008-09-15 @ 19:17:33
URL: http://pamdoro.blogg.se/
Postat av: Anonym

skaffade mig okså en blogg,,fast bara på skoj..mama

2008-09-15 @ 20:12:25
URL: http://vatreivlitda.bloggsida.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0