Långpromenad..

haloo alihop..
igår tog jag en lång härlig morgonpromenad efter träningen.. sen slappade jag tills Peter kom hem.. då tog vi en till långpromenad.. vi gick upp till Tråvad och handlade lite, bröd å så. sen gick vi hem en svängtill mamma och pappa..

senare på kvällen åt vi lite mat och satt å prata lite.. om vad vi ska göra i helgen och så..

Idag tog jag och lLova sovmorgon.. skulle egentligen åkt på babysim.. men när klockan ringde på morgonen fick ja en sur blick av Lova som sen vände sig om och somnade igen.. ja gjorde desamma..

när vi sen gick upp vid 11 va Lova hungrig.. efter hon hade ätit tog vi en promenad upp till tråvad och åt lunch med Peter..

de va aöllt änsålänge..

älskar min Petre och Lova
//Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0