nytt i garderoben!

Härlig dag..

vart på BVC me prinsessan idag å hon ligger perfekt i kurvan.. redan 6775g.. de går så himla fort..
känns som de va igår man fick plusset påstickan jöö!

å nu ligger hon här i mamsingens knä å kollar när hon bloggar.. ;P

Lova är de bästa vi har.. älsklingen å jag :D



Va på överby med Tina å Melvin idag å shoppade lite till mej å bebis.. två jättesöta pyjamaser och en body till Lova! Rosa såklart..

till mej hittade jag ett par snögga jeans, en tröja å en svart snygg skinnväska..
Skoexperten Tina hjälpte mej hitta ett par najsiga stövlar.. :D Tack Tina, e skitnöjd med dom :D


lite kort om denna dagen då!

pössa å kössa //Lina

älskar min Peter å vår bebis <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej! krama lova från mormor..jobbar hela dan idag. imorgon börjar jag fyra,är ni hemma kanske jag tittar in på dan.

2008-09-17 @ 09:43:48
Postat av: Anonym

de var så lite såå =) hade jätte roligt igår.. =)

nu har jag fått feber.. =( skit åxxå.

ha en jätte bra dag. kramar

2008-09-17 @ 11:38:57
URL: http://pamdoro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0