Skönt väder..

Nu har man precis kommit in efter en promenad och en härlig ridtur.. perfekt väder för det.. va ett tag sedan jag red nu eftersom jag fick skicka min stackars Lilleman på slakt för två veckor sedan :( de va inte lätt.. men de va de bästa både för han och alla andra.. eftersom han var väldigt speciell och i klass med Houdini.. :/

 <-- Mr Moon Man "Lilleman"

 Idag kom jag iallafall upp i sadeln igen.. på min gamle vän Duvan.. de va göörskönt å ta en tur i skogen, syrran och en kompis va med oxå på deras hästar..
 Drog ett rejs i full galopp.. de va lolit  ;P

Men saknar allt min lilla Houdini fast att han kunde va en riktig buse ibland.. för de mesta! stog med i tidningen för ett tag sen när han hade vart å sprungit ett race på vägen.. :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0