Söndag, måndag, tisdag!

söndagen va full fart på.. va på kalas hos min käre mor och far, vi firade min mamma, min syster och min bror.. smidigt att slå ihop kalasen så..

det var trevligt att träffa alla släktingar å umgås med en jättegod smörgåstårta till middag.. mmm

måndagen va ganska lugn jag åkte till karro en sväng, vi tog en lunch på nordpolen å satt å tjöta lite.. sen tog vi en promenad runt vara, tänkte sätta oss i parklen men de går ju inte, e ju full av stinjkande alkisar.. får ju rysningar när man går förbi med barnvagnen dessutom.. uuu..

Idag har jag tyagit en slappardag, efter ja tränat tog ja en långpromenad me Chicko och Lova sen städade jag lite och åt frukost.. de va typ de jag gjorde innan min pojke kom hem från jobbet... snart ska jag laga lite go kvällsmat-kyckling, nu ska jag ut och klippa gräset, min tur idag då, fast rätt skönt å sitta där å bara styra å tänka sig bort nån annanstans ett tag..

hmm.. de blev lite flummigt skrivet.. menmen..
Ha de bäst alla
//Lina

Älskar dej Peter å vår Lova <3

Kommentarer
Postat av: mamma-mormor

har ju jobbat två heldagar nu så det känns så länge sen ja träffa er....är ledig imorrn om du inte har nåt för dig kan ni väl komma en sväng/kram mamma-mormor

2008-09-23 @ 17:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0